Unieke Black Friday Deal op Little Greene verf

Ontvang alleen tijdens het Black Friday Weekend deze unieke korting van 15% op Little Greene verf. De code is geldig van vrijdag 26 nov. t/m maandag 29 nov. 2021. Wees er snel bij voor de mooiste verf kleuren weg zijn!

Bekijk alle Little Greene verf

Je krijgt 15% korting op Farrow and Ball met code: BF21-LG
Je vult de code in tijdens het afrekenen bij stap 3 (betaalgegevens).






Black Friday Deals op nóg veel meer woonproducten


Krijtverf Black Friday Deals




Populairste Black Friday Deals




Extra Black Friday Deals





Veelgestelde vragen over Black Friday acties

Alléén tijdens Black Friday shop je verschillende mooie producten met kortingen tot 25%! Farrow & Ball, Eijffinger, Louis de Poortere, Somfy, Quickstep en nog veel meer A-merken doen mee met de acties.

De Black Friday korting is geldig van vrijdag 26 nov. t/m maandag 29 nov.
Tijdens Black Friday hebben wij veel prijzen al voor je aangepast op de website. Handig, zo zie je gelijk de prijs met Black Friday korting!

Bij sommige producten bieden wij een kortingscode. Alle kortingscodes vind je op de webshops van de productgroepen. De kortingscode vul je in bij stap 3 Betaalgegevens tijdens het afrekenen. Onder de zin: Heeft u een persoonlijke kortingscode of cadeaukaart? Let op: de kortingscode is hoofdlettergevoelig.

De Black Friday korting is geldig van vrijdag 26 nov. t/m maandag 29 nov.
Nee, in principe kan dat niet. Je ziet namelijk één kortingscode invulveld tijdens het afrekenen.

Bij prijzen waar de korting al is verrekend, kun je wel een kortingscode met een vast bedrag (bijv. € 10,-) gebruiken.Dit kan een nieuwsbrief inschrijfkorting of een Home Design Shops Giftcard zijn. Bij andere acties en kortingscodes geldt: maximaal 1 kortingscode per bestelling, per klant.
Nee. De hoogte van de korting is tijdens Cyber Monday en Black Friday hetzelfde. Wel kan het zo zijn dat wij tijdens Black Friday besluiten om nog eens extra producten met korting aan te bieden.

Nooit meer een korting mislopen? Schrijf je dan vandaag nog in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

Let op: Wij zijn voorbereid op drukte en onze voorraad is hierop afgestemd. Ondanks dat kan het zijn dat je jouw favoriete product net misgrijpt. Wees er dus snel bij!
Ja, zeker! We helpen je graag. Het kan zijn dat we later reageren dan je van ons gewend bent. Ook een vraag? Neem (het liefst) even contact met ons op per e-mail. Je ontvangt in 1 dag antwoord.
Nee. De producten in je winkelmandje zijn niet gereserveerd.
Wij zijn voorbereid op drukte en onze voorraad is hierop afgestemd. Bij zeer hoge drukte kan het toch zijn dat je jouw favoriete product net misgrijpt. In dat geval bezorgen wij je bestelling op een later moment. Wees er snel bij voor de mooiste items weg zijn!
Nee. De Black Friday Deals zijn exclusief online verkrijgbaar bij Home Design Shops.




Veelgestelde vragen over bezorging en afhalen

Tijdens Black Friday kan het voorkomen dat je iets langer op je bestelling moet wachten dan je gewend bent. Het is namelijk erg druk bij onze bezorgpartners. Ondanks dat zetten zij hun schouders eronder om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

Zodra wij jouw bestelling hebben overgedragen, ontvang je van ons een Track & Trace link in je mail. Via deze link lees je altijd de meest up-to-date informatie over je bezorgmoment.
Je ontvangt de Track & Trace bij standaard pakketten 1 dag vóór de bezorgdag. Bij grote en zware pakketten ontvang je de Track & Trace in de ochtend op de bezorgdag (voor 10:00 uur). Bij kleine en lichte pakketten ontvang je een verzendbevestiging zonder Track & Trace.

Lees hieronder meer over hoe je informatie over je bezorgmoment ontvangt:

1. Bezorging via PostNL (deurmatten, verf, behang etc.):
Direct nadat wij de bestelling aan PostNL hebben overgedragen, ontvang je een bevestigingsmail met Track & Trace informatie. Je kunt hiermee de tijdsindicatie inzien van het bezorgmoment. De mail met Track & Trace informatie ontvang je op de avond, 1 dag vóór de bezorgdag. (Uitzondering: Voor maandag bezorging, ontvang je de mail op zaterdag).

Ben je niet thuis?
De bezorger geeft je bestelling dan af bij één van je buren. Lukt dit niet? Dan wordt je bestelling bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt bezorgd. Je ontvangt sowieso een kaartje in de brievenbus met informatie waar je bestelling is.

2. Bezorging via Groot Transport (gordijnrails, laminaat etc.):
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging. In de ochtend op de bezorgdag ontvang je voor 10.00 uur van de vervoerder een e-mail met het verwachte tijdstip van bezorging. Zo hoef je niet de hele dag thuis te blijven om je pakket in ontvangst te kunnen nemen.

Ben je niet thuis?
Dan ontvang je van de vervoerder een kaartje in de brievenbus. Je kunt dan zelf telefonisch een nieuwe afspraak inplannen dat jou uitkomt.

3. Bezorging via briefpost (kleurenkaarten, stalen, kleine gordijnrails onderdelen etc.):
Briefpost heeft geen Track & Trace. Heb je na 5 dagen na de verwachte bezorgdag niets ontvangen? Neem dan contact met ons op. Mogelijk beslissen wij dan om de bestelling opnieuw via een andere verzendwijze te versturen.
Ja. De bestelling kun je afhalen bij Home Design Shops in Zoetermeer. Tijdens het afrekenen kun je kiezen om je bestelling hier af te halen. De bestelling kun je veelal dezelfde dag nog afhalen.

Home Design Shops
Edisonstraat 33
2723 RS Zoetermeer
Nederland

Uiteraard houden wij ons aan de RIVM richtlijnen. Wij vragen jou dat ook te doen en 1,5 meter afstand te houden. Om drukte te vermijden, krijg je vooraf een seintje van ons als alles klaar staat.




Veelgestelde vragen over bestellingen

Zolang de bestelling nog niet verzonden is, kunnen wij de bestelling nog wijzigen of annuleren. Zodra je pakket hier de deur uit is, kunnen wij helaas niets meer wijzigen aan je bestelling.

Neem via info@homedesignshops.nl contact op met onze klantenservice. Geef door wat we mogen aanpassen aan jouw bestelling. Laat je ordernummer (120…) of factuurnummer (520...) achter, zodat we je nog sneller kunnen helpen. Deze nummers vind je terug in de orderbevestiging. Heb je deze niet? Dan kunnen wij je bestelling ook opzoeken als je je adresgegevens doorgeeft.

Wat als het bedrag van mijn aangepaste bestelling hoger ligt?
Je ontvangt dan een nieuwe factuur met een betaallink om het verschil aan ons te voldoen. Het verschil betaal je eenvoudig via iDeal, PayPal, Creditcard, Afterpay of Bancontact (MisterCash).

Wat als het bedrag van mijn aangepaste bestelling lager ligt?
Je ontvangt binnen 3 dagen een creditfactuur per e-mail ter bevestiging van de terugbetaling.

Hoe wordt mijn terugbetaling verwerkt?


  • Je hebt direct betaald

    Binnen 5 werkdagen ná het ontvangen van de creditfactuur wordt het verrekende bedrag teruggestort. Je ontvangt het verrekende bedrag terug via dezelfde betaalmethode die is gebruikt bij de aankoop.

  • Je hebt nog niet betaald

    Je oude bestelling wordt uit ons systeem gehaald. Je ontvangt dan een nieuwe factuur van je nieuwe bestelling met een betaallink. Je betaalt eenvoudig via iDeal, PayPal, Creditcard, Afterpay of Bancontact (MisterCash).

  • Je hebt achteraf betaald aan AfterPay

    Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De terugbetaling en aanpassing van de factuur worden binnen ongeveer 10 werkdagen verzorgd door Afterpay.

  • Je hebt gekozen voor achteraf betalen met Afterpay, maar nog niet betaald.

    Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De factuur wordt binnen ongeveer 10 werkdagen aangepast door Afterpay.


Wat als ik mijn bestelling wil annuleren?
Je ontvangt binnen 3 dagen een creditfactuur per e-mail ter bevestiging van de terugbetaling.

Hoe wordt mijn terugbetaling verwerkt?


  • Je hebt direct betaald

    Binnen 5 werkdagen ná het ontvangen van de creditfactuur wordt het aankoopbedrag teruggestort. Je ontvangt het aankoopbedrag terug via dezelfde betaalmethode die is gebruikt bij de aankoop.

  • Je hebt nog niet betaald

    Je bestelling wordt uit ons systeem gehaald. Je hoeft verder niets te doen.

  • Je hebt achteraf betaald aan AfterPay

    Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De terugbetaling en aanpassing van de factuur worden binnen ongeveer 10 werkdagen verzorgd door Afterpay.

  • Je hebt gekozen voor achteraf betalen met Afterpay, maar nog niet betaald.

    Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De factuur wordt binnen ongeveer 10 werkdagen aangepast of verwijderd door Afterpay.

Neem via de mail contact op met onze klantenservice. Laat je ordernummer (120…) of factuurnummer (520...) achter, zodat we je nog sneller kunnen helpen. Deze nummers vind je terug in de orderbevestiging. Heb je deze niet? Dan kunnen wij je bestelling ook opzoeken als je je adresgegevens doorgeeft.

Jouw korting verrekenen wij graag. Je ontvangt binnen 3 dagen een creditfactuur per e-mail ter bevestiging van de terugbetaling.

Hoe wordt mijn terugbetaling verwerkt?


  • Je hebt direct betaald

    Binnen 5 werkdagen ná het ontvangen van de creditfactuur wordt het verrekende bedrag teruggestort. Je ontvangt het verrekende bedrag terug via dezelfde betaalmethode die is gebruikt bij de aankoop.

  • Je hebt nog niet betaald

    Je oude bestelling wordt uit ons systeem gehaald. Je ontvangt dan een nieuwe factuur van je nieuwe bestelling met een betaallink. Je betaalt eenvoudig via iDeal, PayPal, Creditcard, Afterpay of Bancontact (MisterCash).

  • Je hebt achteraf betaald aan AfterPay

    Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De terugbetaling en aanpassing van de factuur worden binnen ongeveer 10 werkdagen verzorgd door Afterpay.

  • Je hebt gekozen voor achteraf betalen met Afterpay, maar nog niet betaald.

    Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De factuur wordt binnen ongeveer 10 werkdagen aangepast door Afterpay.

Facturen worden een aantal keer per dag automatisch verstuurd. Het kan zijn dat je iets langer moet wachten op je factuur. Heb je je factuur na 24 uur niet ontvangen? Vraag je factuur aan via onze klantenservice. Uitzondering: in de avond en op zondag worden facturen niet verstuurd.


Bekijk alle Black Friday deals op de actiepagina


Menu